Irodalom

 

Ajkay K., Bagdy E., Pál M. (1986): Sajátosságok a Pszichoterápiás Hétvég pszichodráma csoportjaiban. Magyar Pszichológiai Szemle XLIII. 6: 449-459.

Bateson, G. (1972): Steps to an Ecology of Mind. Ballatine Books. New York

Benczúr L. (2000): Viselkedéses dominancia és a szubjektív élmény. ELTE, szakirány műhelymunka kézirat, Budapest

Buber M. (1994): Én és Te. Európa Kiadó, Budapest

Buda B. (1979): A közvetlen emberi kommunikáció szabályszerűségei. MRT Tömegkommunikációs kutatócsoport, Budapest, 2. kiadás

Fogel, A. (1991): Developing Through Relationships,University of Chicago Press, Chicago

Fogel, A. (1993): The Principles of Communication: co-regulation and framing. In: Nadel, J. , Camaioni, L. (Eds.): Perspective in early communicative developments. Routledge, London

Kádár G. (2005): Az empátia és a családi kommunikáció rendszerszemléletű megközelítése serdülőknél. In: Bugán A. (szerk.) (2006): A kapcsolati egyensúlyok szerepe az egészséges alkalmazkodásban. 167-206. Didakt Kiadó, Debrecen

Kincaid, D. I., Schramm, W. (1975): Fundamental of human communication. Hawai East West Communication Institute

Kurimay T., Kelemen G. (2004): Az etikai gyakorlat és a hatalom kérdései. In: Kurimay T. (szerk.): Családterápia és családkonzultáció. Coincidencia Kiadó, Budapest, 212-242.

Máth J. (2005): Kvalitatív pszichológiai folyamatok elemzése. Habilitációs disszertáció. Debreceni Egytem. Kézirat, Debrecen.

Mc Adams, D. P. (1984): Human motives and personal relationships. In: Communication, intimacy and Close Relationships. Academic Press, New York

Mérei F. (2002): A Rorschach próba. Medicina Kiadó, Budapest

Minuchin, S. (1974): Families and Family Therapy. Harward University Press, Cambridge. Mas.

Piaget, J. (1986): Szimbólumképzés a gyermekkorban, Paulus, Hungarno/Kairosz, 2. kiadás, Budapest

 
<< Előző oldal
Ellenőrző kérdések >>
> Részletes tartalomjegyzék <